tvättdag

så är det äntligen fredag igen, skönt! dock skall jag tvätta kl fem så nu har jag suttit på mitt vardagsrumsgolv och sorterat hur mycket tvät tsom helst. är ju inte allt för härligt när det tar ett halvår innan man får tvätttid heller. okej en aning överdrivet men det tar iallafall ca en månad. det är hemskt. det är ju inte precis så man går å tänker att man skall boka tvättid hela tiden heller. så tillslut står man där, inga kläder, tvättkorgarna är överfulla och nästa tvättid då jag kan är om...suck. tre veckor. lovely! men idag smäller det! får inte glömma att boka en ny tid redan nu heller.
så fram till 9 håller jag väl till mestadels i tvättstugan och sen blir det hem till emma och dricka vin. finfint! jag gillar inte att dom skall flytta snart, jag gillar att ha dom 5minuter bort. då kan jag alltid gå dit. men nej nej. dom skiter i mig och flyttar tillbaka till torslanda. suckers!



haha, detta är ett praktiskt exempel på emelie sofia kristensen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0