detta inlägg borde blockeras så inte dennis kan läsa..

jag tänkte att jag skulle erkänna hur slapp jag är idag. så blir nog alla andra som tror de varit slappa glada för att jag har gjort så sjukt mycket mindre och är sämre än dom :)

först så vaknade jag. åt frukost framför tv och sedan fick denhär filmen bli min vän:

 mycket riktigt. Björnbröder. så då fick jag börja min dag med både skratt och tårar. en salig blandning på en solig men bllåsig lördagsmorgon. fast morgon kanske är fel att kalla det, då jag faktist inte gick upp förrens halv3 idag.

efter lite björnbröderdos så överlämmnade jag underhållningen till denhära lilla godingen:

 haha kogänget! denna filmen var ju guld värd :D och så charmig! haha jag vet att jag är rätt sent ute för att puchapå folk dessa filmer nu, men jag kan nästan med säkerhet säga att jag är inte den sista ännu!haha :D efter denna filmen kom jag på att jag har ett paket att hämta ut på torget. dock skulle paketet ligga kvar i två veckor på posten och idag är det nästan tre veckorsedan paketet kom så risken finns ju att det inte finns kvar. måste man betala iallafall då? pinsamt att beställa igen..haha ! men när jag väl kom till torget var ju såklart poststället stängt. så bara att gå hem igan. nu fick jag sällskap av denhära filmen:

 haha denna känner jag väl igen mig i en del :D katten gustaf! haha fast de gör vi väl alla emellanåt? så många ggr, så ofta som man lägger sig i soffan, haha så otroligt svårt det kan vara att ta sig upp igen! alla måsten man har bara rinner ut i sanden, sån härlig kännsla egetligen när man väl tänker efter haha :D 
Dock så har jag fått i mig alldeles förmycket av de goda under dagen medans jag legat liclös i soffan och gluttat filmer. 
jag skall faktist vara så äcklig att jag skall visa bild på allt jag har ätit bara för eran skull!

nästan ett halvt rör pringles
en sånhär härlig chokladkaka. (men jag öppnade den inatt så hela åt jag faktist inte idag)
2liter fanta. den satt bra emallan allt snask
en påse lättsaltade lantchips
snart är jag även klar med denhär.

ett par sånnahära har jag fått i mig idag också. för ovanlighetens skull.

haha och sen, sist men inte minst! så har jag ju även hafft en väldigt många besök på denhär idag också!

JA! detta är en skabbig skoltoalett som jag googlade fram lite snabbt. orkade inte pirrla med min kamera. min toa är fin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0