Bara för att jag har förmycket fritid

Höger- eller vänsterhänt: Höger varé här
Humör just nu: Glad och trött
Favoritgodis: Allt som innehåller förmycket socker. Choklad och chips om jag MÅSTE välja två
Är det nåt du absolut inte äter: Svamp
Kläder just nu: Jeans, svart linne och lila linne. Hello Kitty-strumpor
Musik just nu: Rihanna - Whats my name
Vad sa du senast: Nej tack
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 70-talet värkar så ball på nått vis, haha
Sommarplaner: Låååång semester!
Fisk eller badkruka: Båda. Jag tröttnar så snabbt när jag väl är i vattnet
Saft eller alkohol: ALkohol
Hur många kuddar sover du med: Fem
Favoritväder: Strålande sol och lagom varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Ett gäng kompisar, ett obegränsat kylskåp och solkräm
Spelar du nåt instrument: Haha jag har spelat blockflöjt
Morgon- eller nattmänniska: Inget av dem, jag sover jämt som en gris
Sparare eller slösare: Slösare 
Bästa film: Dumma mig, haha!
Tror på liv på andra planeter: Nja, nån växt eller två kanske, men inte att det finns en annan värld
Kommer du ihåg din första kärlek: Både från första klass och första fjärilarna 
Älskar du henne/honom fortfarande: Haha, ingen av dem
Har du några homosexuella vänner: Det tror jag inte. Jag skulle vilja ha!
Tror du på mirakel: "Plötsligt händer det", haha
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, kärlek är nånting vackert
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två eller tre, haha beror på hur jobbigt det är
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Ibland, ibland inte
Snarkar du: Jag tror inte det. Kanske ibland
Stjärntecken: Våg
Rädd för insekter: Spindlar är det vidrigaste som finns på denna planet. Jag gråter om en spindel kommer för nära
Äckligaste insekten: Spindelfuckern
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Jag vill kunna flyga!
Vad vill du jobba som: PR och grafisk designe
Chips, morötter eller godis: morrötter..haha nAAAAt! Chips ofc 
Pizza eller hamburgare: Pizza
Skriver du dagbok: Ne, jag skulle vilja faktiskt
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig, Var nånstans: Har min superläckra tiger och min brors namn, vill ha meeeera! Piercingarna har jag plockat ut från tungan och min nipple haha 
Stökigt eller välstädat: (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat. Synd att det bor en tomte här som stökar ner jämt bara
Gungar du på stolen: Ja, om den är gungbar
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Inte frivilligt, blev ja tvingad så antagligen 
Vilken hand håller du gaffeln i: Hm, jag vet inte. Beror nog på om jag skall äta fint eller om jag bara äter
Är du rädd för blod: KAnske om jag ser det i överdrivet stora mängder
Saltar du på maten: Förr hette jag katastrof med salt. Nu har jag lugnat ner mig lite
Gillar du att sjunga: Haha ja! Synd att jag låter som en strypt hund bara
Anser du att du är stark: Jag är nog klenast på jorden
Brukar du sola: Jag är för lat för att pallra mig till ett solarium. Solsolen ser vi allt för sällan
Vad gör du om du får hicka: Skrattar, jag hickar så sjukt fult
Röker du: Yes I do
Snusar du? Ne, men jag jobbar på snusbolaget 
Använder du knark: Om godis vore knark så är jag missbrukare
Kaffe, te eller inget: Kaffe är gudomligt, dock strängt förbjudet. Te fungerar fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0