besvikelse

Jag har alltid, alltid, alltid haft en chokldkalander för att räkna ner till julafton. Varje år.
Detta året fanns det inget utbud alls av chokladkalendrar. Jag vill ha en hederlig fin med jultomten och en sönderprydd julgran på. Men allt min käraste coop hade att erbjuda var en kalender med cars eller en kalender med my little petshop. Eftersom jag är tjej fick det bli petshop.
Men ack vilken besvikelse! Det ligger ju förfan inte choklad i alla luckorna! Här går man och betalar pengar för lite choklad med julkännsla så får man några enstaka bitar av den himmelska chokladen och en massa jävla klistermärken, en minikalender och fotoramar, JAG VILL HA CHOKLAD!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0