mysfredag

Idag var det meningen att jag och min man skulle spendera lite tid tillsammans utanför lägenhetens dörrar för en gångs skull. 
Efter jobbet var planen att åka till Liseberg och traska omkring, och därefter en mysig middag följt med bio. Härligt härligt men satans i gatan så kallt.
Båda va klara tidigare än planerat på jobbet så vi tänkte att vi sticker tidigare så slipper vi stressa på Liseberg och kan traska omkring och kolla på allt och ingenting flera ggr samt åka massa skridskor och ha en megaromantisk kväll (förresten måste ni förstå att hela denna idé om hur fredagskvällen skulle spenderas kom ifrån herren i huset så klart jag måste passa på när han kommer på en romantisk idé, händer inte för jämnan).


Vi känndes att klockan var megamycket eftersom mörkret fallit på så vi hoppade över skridskoåkandet och rtaskade bort mot bilen istället. Då vi märkte att klockan bara var halv fem. Så vi bestämde att en mysig hemmakväll med film och mys blir bättre än att sitta och invänta en bio i flertalet timmar. Sagt och gjort. 
Nu har min man sommnat så jag sitter här och ugglar. Men snart blir det filmmys med min käraste!♥





Här var enda bilden från dagens utflykt.
"Titta dom har släppt in dig på Liseberg!" hojtade dennis och tyckte han var rolig




Här har vi dagens vinst. Världens dyraste chipspåse kan det vart för 60kr




Sedan gick vi och handlade på min favoritaffär




Och fick med oss allt dethära



En skräckis, en komedi och en romantikfylld rulle. Självklart lite extra kryddor till dagens vinst.
Jag tänkte jag skulle fira med några glas vin med.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0