a pretty lady?

Ibland när jag sitter och lyssnar på musik å all min hiphop kommer tillbaks på playlisten så börjar jag alltid sakna min gamla hiphop-stil. eller wannabe-stil kanske. men att alltid gå med pumpad musik i kossen som alltid var med, bagyjeansen, thishirts eller collegetröjor.
Alltid ha på sig sneakers, convesre eller alla älskade vans! Att ha hundra olika kepsar att välja mellan, svettarmband och snusnäsdukar runt armlederna. sönderfärgat svart hår och töjningar i öronen.
Men att gå i högklackat, snygga stövlar eller korta snygga klänningar/kjolar, bleka håret och fixa pushup innan utgång. Sminka sig, använda lösnaglar och fransar, till och med måla tånaglarna gillas!
Det känns egentligen mer hemma med bagyjeansen på måste jag erkänna, men att få bara slappa i leggins, snygga skor och en stor slapp tröja är verkligen inte heller fel.
Jag tackar gud för leggins. Leggins passar till ALLT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0