då kör vi igen!

Någon undrade ifall Zumba verkligen fungerade. Hm, jag kan väl säga såhär: Jag är verkligen inte den som tränar regelbundet, och skulle jag göra det så skulle det inte hålla i mer än max 2veckor i alla fall. Så jag vet inte faktiskt. Men skulle man träna det i nån bra kombination med mat och skit så tror jag att de skulle fungera rätt bra, man rör ju ändå på exakt hela kroppen. men annars så är det en riktigt kul träning så de känns som man är grymt duktig efteråt ändå, haha!

För att komma till de här med garderobsvisandet så skiter vi nog i det förresten. Jag är knappt aldrig hemma mer än att kolla posten i mellanåt ändå så dedära planerna har ännu förskjutits. Och om jag får bestämma så bor jag inte där länge till heller. Så de dära med att fixa mega-dröm-garderoben får vänta till min nästa-nästa flytt.
Nu blir de ombyte och sedan ett dubbelpass av zumba igen. Thailand - Here i come!





Sen sist jag var där 07, oh god i miss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0