Ge mig den i stort jävla tavelformat!

Spindlar är nog nått av det äckligaste som finns på våran jord. Stora som små.
Jag har en sån riktig fobi så jag kan knappt närma mig en spindel alls. Måste vara minst iallafall en meter ifrån. Ser jag en spindel förnära så kryper det i hela min kropp i flera timmar efteråt. Jag kan knappt ens så på en spindel på tvn eller på bild. Men ändå. Ändå av någon konstig anledning så älskar jag denna bilden någonting så fruktansvärt. den är så porrig så jag vet inte vad. Jag skulle kunna printa ut den och ha som en stor fet tavla i mitt sovrum. Å JAG VILL! Så jävla sjukans porrig och snygg bild så jag blir mållös.

Jag dööör så mycket jag älskar denna bild!




Även denna bild är sjukt porrig. Men spindelbilden tar då fan hem förstapriset!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0