Godmorgon söndag

Idag är jag för en gångs skull uppe med tuppen. Jag vaknade till ock med före Dennis. Mirakel.

Först ville jag inte riktigt gå upp själv så jag låg länge och petade på honom, låssades att jag sov och knödde lite extra mycket för att hitta lite närkontakt. Men detta projekt var ju helt omöjligt. Han sov som en sten.

Snällt fick jag traska upp i min ensamhet och koka kaffe och läsa Aftonbladet.se. Sedan vaknade monstret!

Nu sitter vi osociala som vanligt, jag med min dator och han med sin. Haha men det är käärlek!

 

 

 

 

I eftermiddag blir de som sagt ut till Torslanda igen för lite biomys samt hälsa på mams och papps. Det var väl inte allt för nyligen man va där så de kommer att gillas.

Nu är det bara 5nätter kvar tills det är dags att ta sig till Landvetter. Tiden går fort! Kommer ihåg min nedräkning från att den började. 5månader kvar. Nu är de bara 5 nätter. Oh lord I like!

Läste precis att vädret skall bli skit här hemma igen. Massa mera snö och kallt som satan. Haha lycka i call it!! :D

 

 

För att hitta lite feeling slänger jag upp en spanienbild från 08.

Jag, Emma och lisa påväg hem från stranden.

Bild tagen av våra män uppe på balkongen..Lagom nära till stranden eller? MOHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0