Lördagskaffet dricks till Götakanal (Y)

Just nu är jag så proppmätt så jag vet inte ens vad jag orkar göra.
Egentligen är jag så mätt att jag inte ens orkar blogga, men sammtidigt är jag så trött att jag måste
syselsätta mig med nånting för att inte sommna.
Så nu sitter jag och halvkollar på Götakanal2 och facebookar. Pimplar en väldigt massa kaffe i hopp om att inte somna innan klockan 22 som i gårkväll. Livet är hårt minsann.
Igår började vi ladda för resan också. Kammade hem ett par vänner och sedan blev de ut för en bit Thaimat. Efter det blev det bio med Daybreaker på den vita duken. Den var faktist riktigt bra, men redan efter 10minuter kunde jag inte sluta tänka på min fina Tres som var med. Stackarn tål inte blod och det var väl vad denna film var uppbyggd av. Stackarn! :(
I morgon skall vi på bio igen. Fast vi byter ut sällskapet och filmen mot bror+flickvän och Snabba cash istället.
Sedan blir de ju mat igen såklart. Vad vore världen utan mat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0