måndagsrutiner

Just för tillfället sitter jag och laddar för att orka ett eller möjligtvis två partier med Zumba.
Efter fryspizzan till middag kan jag ju lova att jag är rätt tung i magen och träning är inte alls vad som önskas till efterätt.
"Skall man vara fin så får man lida pin" - som mamma alltid sa. Hon är allt bra klok min mamma
Förresten så har mitt Zumbarykte spridigt sig rätt bra på jobbet (eller kanske är det för att jag brukar vara nogrann med att faktiskt ändra min status på fejjan every time i feel like a pretty good person och faktiskt tränar..hm) så nu är väl ändå Zumbaföretaget väldigt ganska så mycket skyldiga mig både ett och annat. Jag menar jag lär ju ha fixat iallafall ett par st köpare.
Värt att tänka på Zumbaföretagsägare!








Nej, nu skall jag byta om och röja här hemma i vardagsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0