shopping på rusta

Idag började vi dagen med en försovning. Inte helt fel det!
Men när jag (som en så snäll människa jag är) skickar ett sms till min personalplanerare för att meddela att jag blir lite lite sen (så att hon skall slippa gå upp i taket) så får jag tillbaka ett "Ja vafan fort får de gå ni kan fan inte ha sex på morgonen!"-sms tillbaka. Har jag möjligen lett dem in på fel spår?
Efter ett svettigt arbetspass beslöt isg jag plus man att åka till Alum för lite resväsks-shopping. Planerna var som så att jag skulle köpa en göörasnygg rosa väska som jag hittat medans man bryskt försökte stoppa mig och spara mina pengar istället. Det slutade med att jag sket i resväska och man lade undan en för att komma tillbaks i morgon för att köpa den. Dubbelmoralskärring kallade jag honom lite förbryllskt.
Sedan lurade jag med mig honom till Rusat för lite billig bra-att-ha shopping. Där kammade vi hem många fina saker vill jag lova. Bla några blockljus, ett par böcker, ett fejkat Buzz-spel till Xbox samt lite kabelskit.
Jag försökte även övertala älsk till att få ta en bild med honom framför Rusta-skylten som ja skulle få lägga upp på min blogg. Men vi hade lite delade meningar om det. Jag tyckte iallafall det skulle vara roligt, för till saken hör att han har fått för sig att vara en märkestönt. Så alla butiker som innehåller någon form av vara med prislapp >500 bojkottar han totalt. Sucker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0