en cykellös framtid

Jag kan ju lova att cykelaffärerna skojar ju inte me nån när de sätter sina priser. Harregud.
Här var jag heöt inställd på att betala maximala 500lappen för en härlig liten damcykel på tex Rusta. Men neeeej nej. Inte ens på bloket eller tradera kan de me att erbjuda lite behagligare priser.
Jag får helt enkelt gå ut och knycka mig en. Hört att de skall finnas ett helt gäng olåsta  cyklar ståendes inne i stan. Julafton!


Sålänge skall jag sitta ocg dreggla över denna skönheten. Vistt är den läcker? Tänk att jag skulle sitta på den och glassa runt vid varje osnöat tillfälle jag kan fånga. Poppis jag skulle vart i cykelförrådet på jobbat då! Moha!


Från Halens. Endast 2495:-

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej kusin ^^

2010-03-09 @ 21:09:11
URL: http://parole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0