feel the happiness!

Åh jag känner mig så lycklig och så tagg! Så mycket att se fram emot inom så kort tid. AH ge mig alla dagar jag vill ha nu nu nu!! :D
Jag känner verkligen på mig att lördagen kommer bli mysigaste på läänge. Skall spendera hela hela dagen i stan med min fina Theres. Massa shopping, brunch och fika hela dagen. En riktig tjejdag helt enkelt!
Sedan så bara vet jag att den 3e kommer bli den bästa kvällen någonsin! Med mina snygga brudar, alkohol och dansgolv så kommer kvällen inte kunna gå fel, vad som än händer! AH jag är så tagg!


Edit: Sjukt egentligen att man längtar ihjäl sig redan flera veckor innan..



Idag har vi även vart i lägenheten och hämtat lite proppade ikeapåsar och kartonger, så de måste jag strax ta tag i och packa upp. men först, cigg!



Snygga brud du gör mina dagar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0