godonsdagskväll

Hejsan bloggibloggen!

Idag har jag suttit och tänkt och tänk och tänkt. Och vad jag kom fram till? Jo! Jag bor ju redan nästan hos mannen i mitt liv men när jag bor här på riktigt ( adressändring är gjord, mitt namn står på dörren, min lägenhet är redan så gott som uthyrd och halva min lägenhet befinner sig redan hemma här) dvs. när resterande möbler, kläder och skor har flyttat hit, då, Då minsann skall jag sätta upp gardiner, hyllor och en hel del gröna växter (Ja mamma, plastblommor!) här.  

Nu satan minsann i grannens tak skall det bli ett sött litet kärleksnäste gjort av denna lilla tjusiga tvåa!
Lööv is in the air!
Och eftersom jag känner mig på ett sånt strålande bra humör så skall jag slänga upp lite bilder från thailand som ni kan vila ögonen på tills nästa gång jag orkar uppdatera.
Pussellipuss!



Rispojken har hittat bibeln




Tre rumpor. Ali, Hiva och Dennis


Såhär kissade vi ibland.








Kärlekspojkar.


Me med backslick ünt Ali.


Schteker med världens finaste unge!♥




Over and out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0