Bakislördag

Igår var alldeles festligt hela kvällen/natten/morgonen. Man mår som man förtjänar. Jaja.



Jag sitter och tittar på Aladin på Disneychannel om någon undrar. Har även vart hos svärmor och avnjutit en utsökt flygandeJacob som mannens lillasyster laggt ner sin själ i. Jag har någon form av besatthet till mat skulle man kunna tycka.  

Nu skall jag fortsätta att ta ut min bakishet i soffan. Jag hoppas på mycket tecknat.




Min lördag är iallafall räddad. Hur är det med er?


Checka mina sexiga nareläppar. Perfekta sådär röda och plutiga. 




Dagens tummen upp:
Vi dansade mycket bra tidigt i morse

Dagens tummen ner:
Det finns inga geisha i min godisbutik

Kommentarer
Postat av: josse (brun) ;)

Haha, fan va kul vi hade igår... jag är sjukt bakis.. blir bara värre o värre för varje timma typ! Puss love!!!!

2011-01-15 @ 20:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0