jetlag ni vet

Eftersom jag ändå inte kan sova och ni tjötar skallen av mig om att veta allt om mig så skall jag göra en 100-frågerslista till er. Here we go



01. Fullständigt namn: Emelie Sofia Kristensen
02. Ålder: 22
03. Vart bor du: I gammlestan
04. Bor tillsammans med: Min livspartner Slemmis
05. Husdjur: Dammråttor
06. Färg på ditt hus: Oj, haha vitt och tegelrött..eller gult?
07. När är du född: 1988
08. Klass: Snygghetsklass? Lätt en 10! 
09. Vilket år tar du studenten: Aldrig antagligen igen
10. Något jobb: Äkta snusarbetare! haha
11. När gick du upp i morse: Blev väckt strax innan 12 ;(
12. När ska du sova: När jag får besök av han med sömngruset
13. Duschat idag: Jajamensan
14. Kramat någon idag: Det har jag det med
15. Pussat någon idag: Haha för många ggr. Han är arg nu 
16. Vad har du ätit idag: Resterna från min pizza, en toast och en kaka. Mjölkflickan-godisar!
17. Dagens klädsel: Nitleggins och väärldens myscollegetröja från HK!
18. Dagens smink: Solpuder, mascara och eyeliner. Det gammla vanliga
19. Dagens sötnos: Så pluttenuttigt. Slemmis HAHA
20. Dagens roligaste: Träffa Theres på en fika
21. Har du många vänner: Jag har mina mest betydelsefulla
22. Hur många har du kysst: Öööh, vem räknar sånt?
23. Vem kramade du senast: Mitt slusk till karl
24. Vem saknar du: Alldeles för många!
25. Hur många har varit otrogna mot dig: Haha silken fråga
27. Har du pojk-/flickvän: Jag har min hingst
28. Vem pratade du med i telefon senast: Även här min karl
29. Vad stod det i ditt senaste sms: 45-vuxrn göteborggiltligt inom göte...", det var min bussbiljett det

FAVORIT:

31. Film: Ingen aning 
32. Låt: Haha ingen aning
33. Mat: Såndär sötbulle från HK kan jag leva på föralltid
34. Dryck: Fanta
35. Färg: Rosa!
36. Tv-serie: Desperata hemmafruar!
37. Stad: Inte den blekaste
38. Land: Thailand har satt sina spår
39. Ämne i skolan: Vänta nu..HAHAHAHAHAHAHAAHA!
40. Bok: Såld

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Dum fråga, nu tänker jag på alla mina vänner bara för de
42. Personen du pussade: Min karl
43. Gången du spydde: I Thailand i mellandagarna nu, haha min huvudvärk dödade mig 
44. Gången du grät: När jag hade huvudvärken
45. Pizzan du åt: Kebabresterna i morse
46. Gången du var i Göteborg: Sitter här i skrivande stund
47. Gången du var i Stockholm: 3an på gymnasiet tror jag
48. Gången du duschade: Vid 2tiden idag
49. Gången du sov: Inatt
50. Personen som såg dig gråta: Min man som tröstade sin huvudvärksfru
51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Haha hemma och mysa
54. Tvspel eller datorspel: Datorspel
55. Singel eller upptagen: Jag väntar på min ring hallå!
56. Pussas eller kramas: Pussas me lajki
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Lunarstorm va ju ändå för sött när de fanns haha
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Paradise Hotel
60. Har du svart hår eller blondt: Blondin, men utväxten har en egen färg
61. Har du blåa ögon eller bruna: Blåa 
62. Choklad eller lakrits: CHOKLAD! 
63. Göteborg eller Stockholm: Göteborg ofc
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Fanta  
66. Pizza eller kebab: Kebabpizza?
67. Randigt eller prickigt: Men va? på vadå?
68. Älska eller älskas: Älskas är en fin känsla
69. Leva eller dö: Leva. annars skulle jag nog inte sitta här

ANTAL:
70. Personer du älskar: De som förtjänar det
71. Personer du hatar: Haha de som förtjänar det
72. Pojk-/flickvänner du haft: Haha jag började i tidig ålder
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Sånt kan man ju inte räkna
74. Glassar du ätit på en dag: Haha, Jag åt 26 på två dagar en gång
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Oj, festival...
76. Gånger du haft minnesluckor: Det är inte många..
77. Gånger du varit hög: Jag är hög på socker flera ggr om dagen
78. Personer du saknar just nu: Många! 
79. Gånger ditt hjärta brustit: De gångerna är bortglömda för nu har jag min man i tryggt förvar

VEM:

80. Vill du kyssa nu: Min karl
81. Träffade du senast: Min karl, annars Theres
82. Sjöng du senast för: Mig själv, antagligen grannarna haha
83. Hade du senast en msn-konversation med: harregud, msn var inte igår precis
84. Spelade du tvspel med senast: Säkert med Emma

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Min karl
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Haha rolig fråga. Grus kan jag kanske på några
87. Förtjänar att dö: Det finns faktiskt några. Men döden är inte straff nog
88. Är söt: JAg, tihää
89. Vill du sova jämte inatt: Min kaaaaarl

VAD:

90. Gör dig glad: Att denna lista snart är över..10kvar!
91. Gör dig ledsen: Jag är vääldigt blödig av mig. Men skitsnack och svek gör ont
92. Vill du helst göra nu: Ligga i sängen å spela på ipad
93. Önskar du att du slapp göra: Gå till jobbet på måndag
94. Vill du ha nu: Choklad och glass! Lite chips också
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Pengar skulle vart bra
96. Längtar du till: Nästa resa! Och imorgon, då skall det festas med mina Jos!
97. Tycker du om dina betyg: Mina betyg var helt okej
98. Ångrar du i ditt liv: Man skall bara ångra det man inte gjort!
99. Är det bästa som hänt dig: Många saker. Men mannen ligger nog högst
100. Hur mycket är klockan: 01.52



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0