sabatsdag


Hej hej! Här ligger jag och äter resterna från igår.




Det syns inte så bra men jag ser på Janne Långben iallafall.



Nu skall jag åka till torslanda och äta pizza hos mamma och pappa + bror, hanses fästmö och en bäbis som nog fortfarande ser ut som en alien - men mina herrar det skall en vacker dag bli en livs levande bäbis. Skrikande, bajsande, uppmärksamhetskrävande, ej kommer låta er sova, nerkissande, nerspyande bäbis. Fyfan va roligt för er!! Hahahhahaha.



Dagens tummen upp:
Träffa min fina familj igen

Dagens tummen ner:
slaskhelvete

Kommentarer
Postat av: Pappa

Skärp till dig. Man kan inte vara bakfull var och varannan helg. Spara dina pengar till bättre saker som körkortet till exempel. Jag har koll på dig. Puss och kram från pappa.

2011-03-31 @ 21:39:35
Postat av: Emelie

Haha passa dig pappa! Jag har ju blivit jätteduktig och är nästan aldrig ute längre. Men när jag väl går ut då gäller det på riktigt! (; haha!

2011-04-03 @ 16:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0