Mitt 2011 har inte börjat riktigt ännu

Eftersom jag börjar året så bra hittills med semester så fortsätter jag med det fram tills måndag då verkligheten kallar tillbaka mig igen. Dah, jag har liiite bättre saker för mig egentligen. 





Jag skall få mig en strandkropp.
Jag skall utnyttja mitt gymkort till max är planerna. Jag skall bli lite mera spänd i skinnet tänkte jag. Sedan skall jag köra stenhårt på min diet som jag hittat. Man får äta i stort sätt vad man vill och godis och dricka alkohol två ggr i veckan. Passar mig precis. 





Jag skall försöka mig på körkortet igen.
Haha förra året kasstade jag mina pengar i sjön, bokstavligen talat. Denna gången skall jag vara taggad till max och plugga som en jude för att klara av det. Men jag känner mig inte riktigt redo ännu, så kanske när det blir lite ljusare tider (som aldrig kommer att komma eftersom vi bor i sverige).



Jag skall bli en riktig sparare.
Alla mina pengar jag tjänar skall jag spärra in bakom lås och bom. Antagligen på Dennis konto. Med prat om flytt, en ny resa planerad (jag kom hem i förmiddags men va gör de när allt kommer omkring), körkortsplaner och sånt dära så går det inte riktigt ihop att jag shoppar och fikar upp alla mina pengar. Jag skall bli stenrik nu!



Jag skall sluta röka.
HAHAHAHAHAHHA vänta lite nu!? Har inte jag sagt det här typ minst en miljard ggr tidigare? Nån gång under detta året måste det ske. Jag är bara inte redo riktigt ännu förstår ni.



Jag skall unna mig själv massa tid.

Lyssna på massor med musik, ge mig själv massor utav ansikts- och kroppspeelingar. Jag skall ha massor utav ensamtid, vilket är ganska lätt med en sambo som ändå sitter fastklistrad vid en dator mestadels vakna timmarna om dygnet. Jag skall ta hand om mig själv, från kropp till tå. Jag skall unna mig snygga naglar ett tag framöver också. Sen skall jag vara snäll mot mitt hår och låta det besöka frisören nån extra gång sådär...vänta lite nu här igen, skulle jag inte spara pengarna..?


Jag skall visa alla nära och kära mera uppskattning.
Min pojkvän skall skryta om vilken grym flickvän jag är, mina vänner skall tänka "Hon den dära Emelie är tamigfan en grymt bra vän". Jag skall vara världens bästa dotter och syster. 



Sedär ja. Nu har jag några rimliga mål detta året med. Nu säger jag godnatt och kryper ner i min prinsessäng. 
Godnatt godingar!






Dagens tummen upp:
Alla resväskor är uppackade, tömda och allt är på sin plats.

Dagens tummen ner:
Missade vårat flygplan i Finland och fick vänta 3½timme på en tråkig flygplats på nästa plan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0