attackdag nr 9

Idag jublar jag och jag längtar och har nedräkning till torsdag haha! Jag skall äta sallad och jag lääängtar vill jag lova. Nästan så jag skulle kunna tänka mig att bli vegatrian. Eller nja. Bara nästan. Haha va sämst jag låter jag gillar fakatiskt början på min nya livsstil. Tro det eller ej.
Två kilo down på en vecka, jag är nöjd! Lätt värt för då har jag ändå fuskat lite hitan och ditan.

Dagens matintag


Frukost: En mugg med yoghut och några skedar havrekli. Två kokta ägg.

Lunch: Rester från gårdagens hamburgarkött med kalkon.

Middag: En laxbit med sås. En skål med yoghurt.


Idag hoppade jag träningen och gick hem och pysslade istället. Fixade en läcker grej som ni får se en annan dag för det skall bli ett paket förstår ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0