Attackfasen dag 4

Igår var jag aldeles för trött för att blogga. Kom hem efter ett löpass vid sex sedan totaldäckade jag till kl9. Fick bli middag och sedan bums i säng igen. Bra torsdag.


Frukost: En mugg med toghurt och några skedar havrekli, två löskokta ägg.

Lunch: Entrecote som blev över av gårdagens middag.

Mellanmål: En skål med yoghurt.

Middag: En grillad kykling och en skål med yoghurt.

Mycket yoghurt för mig men jag är fortfarande så godissugen haha och de hjälper! Sen blir bara kött lite väl torrt ibland så lika bra.

Tränade igår igen. Fick bli en löprunda på 5km då vädret var hur fint som helst! Hoppas att träningen och peppet följer med i nästa vecka också för i helgen skall jag synda.


HAHAHAHHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0