Attackfasen dag 5

För att jag inte gick till jobbet idag så rubbade jag mina rutiner, jävla skit. Jag har syndat och då får jag skylla mig själv för nu har min mage ballat ur totalt. 
MEN! Jag måste säga att när jag håller mig till enbart proteiner (hoppas att det kommer hålla sig när jag börjar lägga till sallad till maten också) så mår min mage så sjjukt bra! Jag har inga problem med min IBS alls! Så sjukt underbart. Det är synd att bara kött blir så torrt emellanåt annar skulle jag hålla mig till så mycket enbart protein det bara gick..

Jaja, här är dagens matintag

Frukost: En skål med yoghurt och några skedar havrekli.

Lunch: Sallad och kyckling med lite balsamvinäger (fick fjäskat till mig en specialare inne på condeco).

Mellanmål: En kaka och en kopp kaffe. (tänkte unna mig efter 4dagar, ingen bra idé med facit i hand)

Middag: 12bitar sushi. Dock tog jag bort ca 2/3 av riset, bara rå fisk är inte gott.

Fredagsmys: smoothie a lá Stephanie, frusnabär, vaniljglass och mjölk. Tänkte jag kunde fortsätta unnandet med efter denna sa min mage stopp och är inte längre vän med mig. Nu vill jag inte unna mig någonting mera.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0