Attackfasen dag nr2

Idag känner jag mig lika pepp som igår! Jag har inte hunnit speciellt långt i fasen ännu men såhär in på kvällen dag nr2 känner jag mig fortfarande lika motiverad!


Frukost: En mugg med yoghurt blandat med havrekli, ett stekt ägg och en skiva kalkon. Ett glas med vatten till det.

Lunch: Resterna från gårdagens omelett med kalkon och kyckling. Ett glas vatten till det.

Mellanmål: Ett glas med yoghurt.

Middag: (står i ugnen i skrivande stund) ett kycklingbröst och till det en kall sås som jag gjort på naturell yoghurt och kryddor (stek&grillkrydda, paprikapulver och vitlökspulver), grymt god sås!


Efter jobbet blev det en sväng till gymet på ca 40-60min. Kondition och styrketräning. 
Vågen har redan börjat syna och jag gillart! Jusdet, man SKALL väga sig varje dag under proteinperioden för att här kan kilorna rasa med bra fart så man blir man extra peppad!

Nu skall jag dyka ner i min kyckling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0