Attackfasen dag nr3

Haha nu är det inte meningen att detta skall bli någon matblogg, men det hjälper mig att peppa mig själv! 

Frukost: En mugg med yoghurt med några skedar havrekli, ett stekt ägg och en skiva kalkon. Ett glas vatten till (haha i morgon måste jag byta till någonting annat..).

Lunch: Rester från gårdagens middag. Ett kycklingbröst med min smarriga sås. Ett glas vatten.

Mellanmål: (blev ett par stycken idag eftersom godissuget och hungern började ta över mig) 3-4glas med yoghurt.

Middag: Fick bli entrecote, rester blir morgondagens lunch.



Sket i träningen idag trotts att jag kände mig pepp till det. Jag har lärt mig hur jag fungerar så tränar jag stenhårt denna veckan och så kommer jag bara ligga hemma helt utslagen nästa, så börja sakta men säkert så håller det i sig istället!

Sedan att jag hade träningsvärk som heter duga idag sen benträningen i måndags är en annan femma. Såg ut om jag gjort nånting helt annat när jag gick omkring.

Nu är jag så trött så jag vet inte vart jag skall tavägen. Jag får helt enkelt hoppa bb ikväll och kolla reprisen i morgon istället, haha bb förstör mina värdefulla sovtimmar..



I söndags hade jag min sista mölardag på ett tag framaöver. Iallafall tills den 25:e då skall jag frossa i de mesta som jag kan komma över. Ostbågar, smågodis, vaniljbullar och chokladpudding. Oh I love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0