doktor dukan

Jag har verkligen bestämt mig för att skaffa mig en riktigt snygg bodda till sommaren. I alla fall hyffsad till sommaren och riktigt tight till thailand 2011-2012. 
Jah har hittat en grym "diet" som skall hjälpa mig utöver mitt inte allt för utslitna gymkort. Egentligen vill jag inte kalla det för diet heller då jag får äta både fet mat, godis och dricka alkohol under tiden.



Så nu skall jag uppdarea bloggen med mina goda gärningar jag gör om dagarna för att hitta pepp till mig själv! 
Egentligen har jag inte så mycket information om dieten då jag inte tyckte det lät lockande att köpa en bok för ca 200:- som bara finns på engelska, men jag har nördat ommkring på en del bloggar så jag känner mig hyffsat kunnig om det iallafall (nu känns det som jag kör värsta informationsbloggen men jag gör det till ett försök om att peppa mig själv!).

Eftersom jag var aldeles för trött igår för att orka skriva här så skall jag  fixa två st smarriga inlägg på raken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0