Jag kan strypa någon för godis idag

Idag har jag vart lika pepp som de övriga dagarna och det låg fortfarande kvar ända tills jag kom hem. Jag är så jääävla sugen på godis nu så det finns inte.
Saken blir knappast bättre av att det står en full påse precis framför mig. Men jag skall vara strak! Jag kan fan inte falla redan på tredje dagen. 

Jag lyckades hålla mig ifrån sambokilona hur bra som helst (kanske inte konstigt när jag valde att flytta ihop med killen som käkar lika mycket godis som jag käkar svamp typ..) men när vi fick våran inneboende nu för tre veckorsedan ca så gick det fan utför. Godis, kakor, bakelser semlor...haha varje varje dag så nu får jag ta smällen. 

Sen vet jag inte vad som hänt men min karl erbjöd sig frivilligt att fixa middagen idag. Så nu ligger jag i soffan och väntar på middag medans jag blir småmatad med köttbitar. Känns riktigt bra om jag får säga det själv.



Bra karl!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0