Min stålmamma och superpappa♥

Jag har världens finaste superpappa. Jag är så stolt över dig och jag håller tummana för dig varje dag för att du skall vakna en dag och allt tungt skall vara som bortlyft ur dig. Jag vet hur hemska dagar jag kan ha och samtidigt så vet jag att det är ingenting emot vad som finns i dig. Du är mitt ljus i allt. Du, mamma och min bror (okej Dennis men det hör inte hit) är de som jag verkligen ger allting för. Vad som än händer, från den minst lilla grej till den största så släpper jag allt för att komma till er. 


Jag håller mina tummar stenhårt och jag tänker på dig hela dagarna och jag hoppas hoppas hoppas att allt skall ta en vändning snart. Jag vet att du försöker visa dig stark, det är du också. Du är starkare än så många andra människor! Men samtidigt så ser jag hur mycket det plågar dig. Jag blir helt gråtfärdig för jag älskar dig så högt på denna jord och jag är så stolt över dig. Det gör så ont i mig att veta att du går runt och har så ont. Pappa du är värd så jävla mycket bättre än dethär!♥
Sen att jag har världens starkaste mamma som jag vet stöttar och tar hand om dig och alla andra är mer än guld värt. OCh jag älskar dig så mycket mamm för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0