Nästan fredag!

Känns verkligen som att jag är ledig och får vara uppe hur länge jag vill idag. Men neeeej nej det är bara onsdag. Fast egentligen är det torsdag för i morgon jobbar jag min sista dag för denna veckan så då är det ju fredag för mig i morgon..mohahah! 
En dag till att bita ihop sen går jag på långhelg. Fan va nice! I morgon sticker jag till mamma och pappa samt hund för att slappa brutalt ordentligt. På fredag vankas det storkalas så snäll som jag är hjälper jag mina käraste stamceller att pynta iordning detdära lilla extra. Egentligen räcker det ju att jag är där för att det skall bli extra, höhö.

Nu skall jag slå in paket och packa hade jag tänkt. Sedan skall jag leka med mina nya naglar som jag gjorde i måndags och spejsa upp de litegranna. So long suckers!



Bjuder på en saftig bild på mig. Ja det är jag. Jag blev avmålad av min hyggliga arbetskamrat (bästa är att bilden bortfarande hänger kvar på jobbet och det står klart och tydligt att bilden föreställer mig, haha läckert!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0