om du vara mer som mig skulle jag gå ner på dig

I sista sekund igår bestämde jag mig för att ta en ledig fredag. Jag hittade massa timmar i mitt bagage så varför inte lixom. 

Så idag blev det en sovmorgon och en härlig dag på stan med min finaste Theres! Gud jag har verkligen saknat att umgås med dig min underbara! Först blev det en fin lunch på condeco, lite shopping och en bra fika i linné. Jag orkade inte stå emot så jag fick synda en härlig snickerskaka men det var det värt!
I morgon skall jag ändå äta tårta.

Jag skall städa och rensa bland mina guldkorn nu tänkte jag. Önska mig lyckatill!


Bra talekvinna.



Kommentarer
Postat av: Theres

Åååå det va så mysigt att träffa dig:D



Pussar

2011-03-22 @ 21:29:01
Postat av: Emelie

Jaa detsamma hjärtat! Vi måste måste måste ta en dejt snart igen!

2011-03-22 @ 22:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0