rutinfri helg

Eftersom det vart helg och fester så har mitt matschema hamnat lite på sniskan. Jag är sämst när jag inte längre har mina rutiner. Går jag till jobbet som vanligt på morgonen så har jag inga problem med att följdfölja mina matdagar tills dagen är slut, men har jag sovmorgon och är ledig och fri så går det bara utför.

Nu när jag är klar med attackfasen och övergår till kött och sallad är det inte heller lika "intressant" att varken skriva eller läsa om heller. Frukostarna blir densamma som innan och lunchen och middagar blir kött med sallad till. JA förutom i helgen då, då har det slinkit ner både det ena och det andra så som godis, chips, smörgåsar, alkohol, pizza och potatissallader..men idag skall jag skärpa mig igen!

Frukosten blev en skål med yoghurt och havrekli som vanligt och till lunch/middag blir det en räksallad som jag tänkte mixa ihop själv. 



Beställd anka från resturang i HK. Haha sjukt gott men synd att aptiten dras ner lite när huvudet serveras till.


Haha samma med fisken. Gillar att fiskens tunga fick vara med haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0