beslutsångest, straaaarkt begär!

Jag har precis hittat min bäbis! Jag är kär och det suger så mycket i mina fingrar att få beställa hem den. AAAHHHH JAG ÄR DÖENDE KÄR JAG VILL HAAA!!!! NU NU NU NU!!







Fan jag är helt såld. Den perfekta väskan. Jag har gjort en lista för att se om det är värt att köpa denna underbaring

  • Pris: 2290:- . Jag har länge tänkt att jag vill köpa mig en fin märkesväska och jag har räknat med att lägga en del pengar på den. Jag hade räknat med mer egentligen så JA VÄRT!
  • Kommer jag att använda den? Ja för det är en klassisk modell som kommer funka jämt och till allt så den kommer att användas flitigt. Nu när jag har börjat använda väska alltid så JA VÄRT!
  • Har jag råd med den? Ja för jag har sparat pengar länge och blivigt riktigt bra på mitt sparande så det finns allt en liten slant över till denna. Så JA VÄRT!
  • Väskan är i äkta skinn så den kommer att hålla länge så JA VÄRT!
  • Väskan är stor och rymmlig men inte för stor och bara klumpig så JA VÄRT!
  • Om jag bär med mig denna kommer jag alltid att känna mig sådär lite extra piffig (en väska, skor, jacka -saker som syns(!) som man är riktigt nöjd med och är riktigt kär i får en alltid att känna sig extra fin!) när jag går runt med denna på min arm! så JA VÄRT!

Jag kan säker komma på massa fördelar med denna väska så jag skall försöka komma på nackdelar..

  • Den kostar ändå 2290:- men jag har ju räknat med att lägga lite extra på en väska!
  • Jag använder mestadels träningsväska eftersom jag försöker och är förbered för träning så ofta jag kan men alla andra dagar kommer jag att ha denna istället!
  • kommer jag inte att tröttna på modellen eftersom den är svart och rätt vanlig? Jag tror inte det eftersom den fortfarande är klassisk och funkar till allt och kommer alltid att göra det!
  • Jag kommer inte använda den i alla tillfällen, eftersom antingen har jag träningsväska, jag kommer inte våga att ha den om jag går ut på krogen (dels för att den är förstor för en krogrunda och dels för att den är för dyr för det..) men alla gånger där emellan kommer jag att bära med mig den!


Faan 6/4 men å andra sidan har jag enligt mig bra argument till att nackdelarna funkar iallafall...haha fan jag vill verkligen ha denna!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0