världens mest ovärda dag att vakna till

Idag hatar jag allt. allt. ALLT. Jag hatar mycket ofta men idag hatar jag allt. Jag hatar all musik. Jag hatar alla tvprogram. Jag hatar reklamen på spotify. Jag hatar mina kläder. Jag hatar att inte röka. Jag hatar mitt hår. Jag hatar att jag har fetaste handsvetten. Jag hatar min kropp. Jag hatar min IPhone. Jag hatar facebook. Jag hatar filmer. Jag hatar Bruno Mars. Jag hatar vädret. Jag hatar att jag inte fick åka till Liseberg. Jag hatar att jag redan duschat för jag vill ut och springa. Jag hatar att jag är så ful idag. Jag hatar cpfolk som flyttade min uppkörning pga "missförstånd" (?!?!?!). Jag hatar Tribeca. Jag hatar laptops tangentbord. Jag hatar att halva jävla inlägget nyss delitades..AAAHHHH!!!!!!!!!! Jag hatar att jag har mens och känner mig som världens jävla svullounge. Jag hatar att jag är sugen på chips. Jag hatar mina jävla rynkor. JAg hatar denna lägenheten. Jag hatar att jag gått upp som ett jävla djur. Jag hatar min jävla cpsjukdom. Jag hatar allt allt allt ALLT idag. Skjut mig snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0