3 september

Första arbetsveckan är avklarad och hujeda mig va trött jag är. kl 9 igårkväll orkade jag inte vara vaken mer så jag tog mig i kragen och gick och lade mig. 
Så för att fira att vi orkat denna förfärliga veckofärd (haha) så belönade vi oss en alldeles för god frukost på vi viet, en vietnamesisk resturand i stan. 
Okej belöning och firande kanske är fel att säga då det i morse mer lät såhär

Kvinnan: Klä på dig så åker vi till stan
Jag: Nej jag orkar innte
Kvinnan: Jag är hungrig kom vi åker
Jag: Nej jag vill inte
Kvinnan: Men jag vill ha mat. klä på dig nu
Jag: Ät macka då jag vill inte
Kvinnan: Kom nu annars åker jag själv
Jag: Åk själv då jag orkar inte jag måste duscha innan
Kvinnan: Duscha då sen åker vi
Jag: Åk då jag vill inte
Kvinnan: Fixa dig då så åker vi efter kom igen nu jag är hungrig
Jag: Jag är inte hungrig

Haha ja ni fattar, sen höll de på sådär ett bra tag innan jag gav med mig, men gud så värt det var!



Kommentarer
Postat av: Dennis

Så okunning!!!! Resturand hahahahahhha lägg ner din blogg för fan!

2011-09-03 @ 17:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0