Dag 2 LCHF

Frukost: Ett glas med filmjölk blandat med havrekli. Två löskokta ägg med majonäs.

Lunch: Resterna av gårdagens middag. vatten

Mellanmål: Några ostbitar

Middag: Blev en kycklinggryta på kycklngbitar, grädde, creme fraiche naturell, salt, peppar, paprikakrydda och jalapenokrydda.

Kvällsmat: Syndade lite redan med en supergod fiskgratäng hemma hos en vän. Dock fortfarande mätt efter kycklinggrytan så en pinsamt liten portion. Samt några enstaka godisbitar. Oopsie!


Har även fått i mig en och annan kaffe idag. Testade med kaffegrädde (10%) i kaffet idag, men ingen höjdare så jag håller mig till svart. 
Annars känner jag mig fortfrande nöjd. Bara dag 2 avklarad så man skall väl antagligen inte ropa hej än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0