Dag 3 LCHF

Nu har jag skrivigt ikapp mig. Hoppas på mindre efterhalkningar nu!

Frukost: Ett glas med filmjölk blandat med havrekli. Två löskoka ägg med majonäs.

Lunch: En burk makrill i tomatsås blandat med majonäs. Vatten

Mellanmål: En paprika samt några ostbitar

Middag: Blir en mumsig äggröra på ägg, grädde och stora tärningar paprika. Till det även några skivor bacon. Vatten


Även ett par koppar kaffe idag har intagist. Jag mäsker nu när jag skriver att jag måste börja dricka mera vatten! vatten till ett mål om dagen är nog inte bra. I alla dieter nästan är det rekomenderat att dricka mycket. Får börja i morgon!

Nu skall jag sticka och handla ägg till min middag!

Kommentarer
Postat av: Olof

Oj Oj Oj!!!! Gangsta Gangsta

2011-09-14 @ 19:18:05
Postat av: Olof

Oj Oj Oj!!!! Gangsta Gangsta

2011-09-14 @ 19:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0