Dag 4 LCHG

Hm det hära med bloggning känns inte som min grej riktigt. Inte då ja ens orkar hålla ett inlägg om dagen me min LCHF-dagbok. Men jag har väl ett liv att ta hand om i stället. HAHA eller inte. 

3 första dagarna var jag snäll iallafall så nu skall jag ge er de 4 dagar som gått med. Än är jag faktiskt riktigt nöjd och det känns mycket bra! Jag har dock fuskat lite igen haha men de måste man nog för att kunna orka och klara sig. 

Så torsdagens meny blev 

Frukost: Ett glas med fil blandat med havrekli. Två löskokta ägg med majonäs.

Lunch: En liten kopp med äggröra, köpt på jobbet men antar att den innehåller ägg ( no way?!), creme fraishe, pörjolök, kanske lite majonäs? och salt och peppar. Till det lite vanlig sallad och pizzasallad. En klick med vispad grädde och lite annanas. 

Middag: Äggröra som jag blandat på ägg och grädde och revbensspjäll. Även lite paprika.

Under dagen fick jag även i mig två st kärleksmumsrutor. Haha är det kalas så är det. MAn kan ju inte leva som världens torrboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0