Dag 5 LCHF

Fredagen var vi och klättrade efter jobbet. Harregud va jag älskar det. Och bra gick det vill jag minnas! Finns ingen härligare kännsla än när man kämpar och kämpar med en vägg och man tills sist klarar den, eller när man sedan klarar den om och om igen och man klarar den lätt som en plätt sedan, aaah haha klättring är mitt kall! 

Dock har jag nog köpt mig alldeles för trånga skor, men heeej. Jag är gift med pojken med guldbrallorna (nästan iallafall)!

Så fedagens matintag blev såhär:

Frukost: Ett glas med fil blandat med havrekli. En tallrik med ett stekt ägg och lite bacon.

Lunch: Ett glas med röd mjölk, ett stekt ägg och två skivor ost och en klick majonäs.

Middag: Fem st små kycklingspätt och en hög med sallad. 

Idag motstod jag både det ena och det andra som hette bullar, godis sushi och kakor. Och jag gjorde det utan att ens vara det minst sugen på det, heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0