Dag 6 LCHF

Lördagen blev en syndardag. Eftersom min fina kvinna har fyllt år så var vu ute och käkade buffé med några fina vänner. Men som jag sa så måste man ju får vara männsklig i mellan åt haha.

Frukost: Äggröra som jag blandat med ägg och grädde. Jag mäter aldrig när jag blandar äggröra eller andra grytor som jag lagar, allting blir på måfå. Oftast så mycket godare också! Några paprikabitar, lite avocado och gräddost.

Lunch/middag: Blev lite allt möjligt, sushi (plockade bort nästan allt ris på varje bit) , friterade räkor, vårrullar, nudelwook, glassbuffé och drack vatten. Proppmätt blev jag med haha vilket skall egentligen undvikas!

Senare på kvällen var vi hemma hos en fin vän som behövde tröstas och då tänkte jag synda chips, men jag var strak, vilket jag är stolt över nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0