dance like youre a popstar

Det här med att upptadera varje dag om min mat är fan inte roligt haha så vi skiter i det trots allt. 
Det blir ju ändå bara massa matinlägg och ingeting annat, kände ett tag att jag ville skriva allt för att dels peppa mig själv men även att kanske få peppa andra, men what the hek är de någon som vill veta så är de bara att fråga så skall jag göra mitt bästa för er.

Idag är vi lediga från jobbet, känns som om de kom alldeles lägligt nu för börjar verkligen tröttna på jobbet nu. Hamnat i någon bitter period så är alltid så jävla grinig i slutet av alla dagar. Ja ja det går nog över snart!

Här hemma dansar jag runt med Rihanna i öronen. Håller på att städa och ingenting är ju bättre än att lyssna på massa peppmusik just då. Hade nyss en liten konsert för dennis med vårt tvättställ. Jag hoppas att det uppskattades! 

JAAAA! Den 31 åker vi till malmö och kollar Rihanna live! Jag är så fett taggad, lääängtar!! Jag vill åka nu nu nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0