Mackstekarn

Heeeejsan alla mina finaste gullefjun! Det känns faktiskt bra att jag har en så liten blogg, för även fast jag vet och känner alla ni få som läser så känns de sådär bra att jag skriver till er fast det bara är massa skit å ni förstår när jag är flumm och ironisk, höhö.

Nu har jag precis tryckt i mig några toast som blev dagens middag och ligger här i soffan och jäääser. Jag har kommit på en sjukt bra grej! Dock kom jag inte på den förrens idag men heey, bättre sent än aldrig och jag lovar att de skall utnyttjas i allra minsta grad. 


Jag: Är små meloner lika goda och bra som de stora är?
Kvinnan: Hur fan skall jag veta det? Ser det ut som att jag äter melon eller?
Jag: Men du brukar alltid vara så smart så jag tänkte att du visste
Kvinnan: (Fnissar sådär stolt och flickigt) Det är klart. Ja de små melonerna är faktiskt ännu bättre, ta en sån!


Och det fungerade även i detta fall, ca tre min senare

Jag: Skall vi äta varma mackor?
Kvinnan: Ja de kan vi göra
Jag: Om jag gör mackorna så steker du dem, ok?
Kvinnan: Men det är ju du som lagar mat!
Jag: Men du steker mycket bättre än mig
Kvinnan: Nej du skall laga mat
Jag: Men du är ju så smart!
Kvinan: (Fnissar sådär stolt och flickigt igen) Ja det är sant. Jag kan steka dem



Fatta bra övertalningsförmåga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0