att ta tag i sig själv

Självklart hade jag ju hoppats på att jag skulle vara en av alla de som skryter gott med att "gravidkilona bara rasade av mig när jag ammade!" men med min vanliga otur sitter nästan vart enda en kvar av kilona där de blev placerade under graviditeten. 

Men jag har hört att tränar man när man ammar, ja då kan det gå undan! Mina promenader som jag hade i tankarna blev ju inställda pga skottlossningen här i angered. Men jag har ändå börjat fundera lite på om ja kanske inte skulle våga mig ut iallafall..? Dock har jag inga nycklar så kan inte låsa dörren och vagnen är ju i bilen som hjärtekvinnan min har tagit till jobbet. 

Så tänkte jag att ahaa! Vi har ju den däringa grymma TRX att träna med! Men att hitta den bland 100flyttlådor utspridda i huset och på vinden är inte heller det de lättaste. "Till helgen kan vi kolla på vinden" lovades jag.
 
Mycket frukt och kaffe med kanel på vardagar och så kan jag gotta till mig på helgerna känns ju nyttigt men samtidigt lite frosseri i godisätande. Men när ja väl köpt godiset är jag knappt sugen och trycker i mig det ändå -för det är ju lördag! Och alla besök vi får på vardagarna tillhör ju även fika med bullar, kakor och glass så där hålls det ju egentligen inte heller. 

Det där med eget initiativ och göra situps, knäböj och annan skit känns inte så lockande heller. 
Haha fyfan vad lat jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0