24juni


Idag har vi flängt runt på hisingen för att äta på ett ställe som var stängt och sedan hitta nytt matställe för att äta där och sedan till bb's affärer för att kunna cheka av lite mera saker på attshopatillbb-listan.


Vi avslutade dagen hemma hos svärmor för middag och hämta hem alla bb's kläder igen. Eftersom vi bestämt oss för att inte flytta dit förrens vi är klara med födsel, kissning och ett ammningsOK på sjukhuset så tänkte jag att jag lika väl kan ha en vecka hemma med tvätt. Jag visste att jag hade en hel del till den lilla men inte så mycket haha! Nu hoppas jag nästan på en riktig liten lortgris till bebis, mycket spyor och nerbajsningar så att jag hinner använda alla kläder.



En bortskämmd liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0