28juni


Som så vanligt kunde jag aldrig somna inatt heller. Mina ögon blödde av trötthet men nej. Varken kisseblåsan eller sparkar störde mig heller så förstår inte. Kanske är det för att vi är så nära nu, förmycket som snurrar runt i hjärnan.
Vid strax efter sex när den ena av mina favoriter traskade iväg till jobbet så somnade jag äntligen. Dock vaknade jag prick kl. 12 av att sopbilen tömde stans största container med glas precis nedanför mitt sovrumsfönster. Vaknade i full panik vill jag lova!

Nu skall jag vakna till ordentligt med en kaffe och sedan måste jag brottas med min lägenhet. här är bokstavligen kaos på allt. Sedan blir det en sväng förbi ikea och svärmor. Fullt ös - ikväll hoppas jag vara en deckad tös, haha lol.




Kanske skulle man lyxa till det med lite smink idag när man ändå skall vistas bland massa folk? Osminkat face och mjukis börjar bli för standard för en hemmaliggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0