har jag en lat bebis?

Jag tänkte jag skulle vara riktigt hurtig och promenera en timma om dagen nu när jag går hemma på havandeskap. De dagar som de regnar eller är för kallt skulle jag köra ett långpass med gravidyoga. Men jag tror min BB har andra planer för mitt hemmalevene. 
Skall jag köra ett yogapass känner jag mig som världens bredaste kylskåp som inte kan yoga för fem öre och mitt bäcken går av på mitten. Om inte fler bitar än två. Går jag en sträcka som är längre än 5-10 min blir min mage helt stenhård och plötsligt väger den flera kilo mera. Som om man är sådär jätteuppblåst och inte har bajsat på flera dagar. Feeeeel the pain! Sedan värker högersidan (alltid bara höger?) av magen och strålar ner i hela högra delen av bäckenet och min gångstil blir sådär riktigt som en megahöggravid pingvin. Alltså blir det inga promenader för mig. Konstigt nog strejkar inte lilla monster där inne när jag går på stan och shoppar. Men det klagar jag väl inte för.


Här har vi henne framifrån i v.24+2, vinkandes till kameran♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0