kaos kaos

Som så många gånger förr så är de dags för flyttpackning igen. Får alltid sån ångest när jag skall flyttpacka. Ångest och brutal stress är enda jag känner inför flyttar. Denna gången skall vi ju mellanlanda X antal månader i angered. 


Vad skall packas som klarar sig till tidigast oktober?
Vad skall packas som skall med till svärmor?
Vad skall vara kvar och packas i sista sekund innan flyttning sker?


Ångest ångest ångest. Stress stress stress.
Förutom det börjar jag få seperationsångest ifrån lägenheten. Så många gånger jag klagat och hatat över denna lägenhet så börjar jag plötsligt älska varenda litet hörn och vrå, varenda liten tapetbit och kakelbit älskar jag helt plötsligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0