lisebergshäng

Igår var vi en sväng på Liseberg med hjärtekvinnans kusin + fru och deras familjevänner. Alldeles perfekt dag för Lisebergsmys. Lagom sol till och från och lagom blåst för att varken frysa eller svettas - perfekt preggoväder helt enkelt. Och om man blev lycklig av att se alla didära små, hur lyckliga de var för att åka runtruntrunt i ett flygplan i dryga minuten, springa över till karusellen och rida på hästar och ankor runtrunt och sedan krocka med bilar. 
Mös lite extra och försökte krama om min egen mage och längtade bara ännu mer efter min lilla. Nästa år är det min lilla prinsessa som sitter där i ankan och snurrar runtruntrunt!

Vi avslutade iallafall kvällen hemma hos vänner där det avnjöts både det ena och det andra. Finns så mycket fina bilder från gårdagen men hur de andra ter sig till att bilderna hamnar här på dem själva och deras barn vet jag ej så ni får nöja er med mig och mina två favoriter ♥



 

Kommentarer
Postat av: Singeltjej-20år

Shit vilken het pojkvän du har.... jag vill bara ha honom... dela???

2012-06-25 @ 15:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0