Lycklig tjej

Som vanligt ändrade vi planerna för dagen 100gånger om så det fick räcka med städning för mig idag. 
När hjärtekvinnan kom hem blev han så stolt så att han lovade mig middag på Mc Donalds som belöning. Jag sken upp som ett litet barn och var överlycklig och hoppade omkring som om jag vore 6år igen och precis fått reda på att vi skall åka till Liseberg.
Men har man craivat Mc Donalds i över en vecka så har man!

Mätt och nöjd påväg hem. 
 
 
Näe. Nu är de nog redan dags för sängen. Så att man kanske hinner somna innan man skall upp iallafall. I morgon är det jag som lunchar och shoppar på IKEA med svärmor!

Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Bra att ni köpt på er många par strumpor till bebisen, dem går ut tycker jag och Lia växte ur sina första rätt fort. Skönt att bb-väskan är packad nu med. Jag fick ju packa min samma dag som vi åkte in eftersom vattnet gick helt oväntat. Hehe. Men det gick ju bra det med :)

Svar: ja, det känns lite fel med så mycket strumpor och mössor mitt i sommaren, haha men det är ju inte riktigt densamma som för oss antar jag :PJa just det! men kanske lika bra det, haha mycke som är packat är nog bra onödiga saker samt förmycket av allt, haha men bättre för mycket än för lite (;
Emelie

2012-07-01 @ 23:40:53
URL: http://spanienfrugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0