ni är bäst♥

I går var en helt fantastisk dag! Tusen tack till alla ni fina!
Det började med att jag trodde vi skulle hem till mamma för fika och vara sällskap medans hon var gräsänka. Så när vi väl kom dit var alla mina fina, familj och vänner där och hade fixat den finaste, mest perfekta, babyshower för mig, så överraskad och fylld med lycka blev jag! 
Tack tack tack tusen gånger om mina fina för dagen jag fick igår! Gick runt och var fylld med lycka, glädje och massa kärlek ändå fram tills jag skulle sova för natten.

Vet inte hur jag skall beskriva min tacksamhet, är så rörd så jag blir helt tårig av lycka att ha er alla i mitt liv av att bara tänka tillbaka på gårdagen, alla fina presenter, maten, sällskapet, lekarna ja allt allt! Massa kärlek till er!♥♥





Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Kul att det blev så lyckat! Önskar att man kunde varit med!

2012-06-18 @ 18:37:47
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0