superkvinnan is gone

Livet som högpreggo är inte så glammigt som man kan tro. Men jag har lärt mig att inte planera för mycket på en och samma dag. Man är lixom inte den superkvinnan man var för ett tag sedan när man tvättade-städade-diskade-lagade middag-bytte sängkläder och sedan stack man ut på stan och hängde med vännerna. Nu bokar man in sig sådär lagom. Ungefär 1-2 saker/dag. 

Dagens planer? Idag skall jag stryka kläder. Sedan lär ni hitta mig utslagen i soffan för resten av dagen. 

Så här sitter jag i liknande nyvaket tillstånd och försöker hitta orken att börja med dagens plan. Standarnposition med mjölkpåsarna vilandes på magen. Nice om ni frågar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0