uppe innan tuppen

Antingen sover jag massor med timmar under natten, runt en 10-12stycken - eller så sover jag inga alls. Kan du inte bara dela upp dig lite jämnt och lagom sådär, snälla lilla sömn?


I morse vaknade jag 5.54. Lååångt innan ens min arbetande hjärtekvinna skulle vakna.
Vid 9 höll jag precis -Äntligen! -på att somna..in i drömmarnas värld..djupare och djupare....zzzZZzz ......BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL(!!!!) men vafan. Då skall herr arbetare sätta igång att klippa gräset på gården.
Lika bra att kicka igång den här dagen med. Nu skall ja byta om till promenadkläder sedan skall ja förbi frisören och se om hon vill göra mig mammafin med lite slingor och klippning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0